Retur

Daca doriti returnarea produsului/produselor achizitionate , trebuie sa anuntati acest lucru in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului. Puteti anunta acest lucru sunand la departamentul de call center.

Produsul sau produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare (in ambalajul original , cu toate accesoriile , cu etichetele intacte).

Nu vor fi acceptate la retur:

- Produsele care nu mai au ambalajul original;

- Etichetele de identificare ale ambalajului sau ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;

- Produsele care prezinta urma de uzura;

- Produsele cosmetice ale caror sigiliu de protectie al continutului a fost desfacut/deteriorate;

- Echipamentele electrice/electronice la care se constata faptul ca acestea au fost desfacute;

Daca nu se indeplinesc conditiile de mai sus , contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si taxele de retrimitere.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul unor abateri repetate savarsite de client.(de ex. Returnarea succesiva a coletelor).

Produsele achizitionate sub forma de kit (pachet) sau in urma unei promotii ce beneficieaza de un produs cadou, nu pot fi returnate decat in forma initiala, adica sub forma de kit complet si/sau dupa caz impreuna cu produsul cadou.

Contravaloarea comenzilor returnate , care au beneficiat de un voucher cadou ce a fost folosit , se va face scazand contravaloarea voucherului respective.

Produsele pot fi returnate doar prin curier rapid. Nu sunt acceptate colete cu Ramburs sau trimise prin Posta Romana.

COSTUL TRANSPORTULUI PENTRU RETUR

Potrivit art. 14 alin 2 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "(2)Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă."


Art. 16: Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

In ceea ce priveste reducerea proportionala a valorii produselor:

"(3)Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4)Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.'